Weboldal, webshop tulajdonosok

Jogok és kötelezettségek 

Az GDPR 2018. május 25-i hatálybalépését követően jelentősen megváltoznak a weboldalak, webshopok és egy interneten reklámozó cégek jogai és kötelezettségei.

Ez sok esetben könnyebbséget, sok esetben nehezítést jelent.

Az egymás oldaláról másolgatott Adatkezelési tájékoztatók ideje végképp lejárt.

Profil alkotás és automatizált döntéshozatal: Tisztában van a különbséggel? Használ Ön ilyet? Tudja, hogy adatvédelmi tisztviselőt kell kineveznie? Tudja, hogy adatvédelmi hatásvizsgálatot kell lefolytatnia, írásban dokumentálva?

A hírlevélküldés szabályai is megváltoztak. Tudja, hogy mik a feliratkozás és a leiratkozás helyes technikái? Tudja, hogy mik a marketing és a remarketing hozzájárulás formai és tartalmi követelményei?

Tudja milyen adatvédelmi tájékoztatókat kell elhelyeznie a weboldalán? Minek bosszantja ügyfeleit olyan felugróablakos figyelmeztetésekkel, amelyek teljesen feleslegesek, igazából senki sem követeli meg őket? Tudja, hogy mi az amire viszont figyelmeztetnie kell a látogatóit?

Webáruházak működéséhez elengedhetetlen a személyes adatok kezelése. A GDPR végre lehetőséget biztosít a valódi jogalap megnevezéséhez, de számos követelményt is felállít. Ne rettegjen tovább a bírságoktól! Ha a speciálisan cége működésének és valódi igényeinek megfelelően építi be működésébe az adatvédelmi szabályokat, nem csak a bírságot kerüli el, de bevételei is növekedni fognak.

Kuponok, reklámok, akciók, affiliate-re vonatkozó szabályok.  Miért veszít ügyfeleket azzal, hogy nem használja ki az ezekben búvó lehetőségeket, mert fél a GDPR által behozott hatalmas büntetéstől? Csinálja inkább szabályosan.

Átvizsgálom, rendbe teszem adatkezelését az általános adatvédelmi szabályoknak és a cége működési területét érintő speciális jogszabályoknak egyaránt megfelelően.